2009年8月19日 星期三

借宿兩星期

18 AUGUST 2009 (時晴時雨)


由今晚開始, 契仔契女連同BaBa一家三口來我家借宿兩星期.


點解? o米因為他們的新居未搞掂Lor! 所以搞到一家六口要分開住. 契仔契女連同BaBa來我家, 媽媽要返外家, 嫲嫲住係姑姐家, 而工人姐姐就暫住宿舍.


講開我屋企的另一間房, 自從2006年無用工人之後便一直吉o左. 當然張上下格床亦都好順利成章變為雜物架.


今次為o左歡迎呢3位貴賓, 搞到我同露花要係星期日勁清潔間房, 又要抺床, 又要洗冷氣隔塵網, 又要換床單, 最搞笑係洗窗清廉, 洗吓洗吓竟然爛埋! 認真勞動呀!


我都好耐無見過張上下格床可以咁無雜物!




希望他們係度住得慣啦! 嘻!不過我同露花就唔多慣Lor!  屋企突然多o左咁多人, 真係熱鬧!


BaBa知唔知咩叫"等價交換"呀? 你識做啦!  (講笑!)


不過講真, 我真係有D擔心契仔住呢間房, 因為我所有的櫃都有用"章老片", 而佢係唔可以呢樣o野o架! 希望無問題啦!


沒有留言:

張貼留言