2009年8月23日 星期日

第一次Blog聚

22 AUGUST 2009 (天晴)


Blog的世界真係好神奇! 透過Blog可以與素未謀面, 而又自同道合的Blog友成為朋友, 我們每天係Blog度互知大家的最新近況, 有時好像較自己的朋友還親近!


今日我终於實行第一次的Blog聚, 而今次的Blog友係 - 亞Ming. 與亞Ming的認識應該由2008年10月開始吧. 當時我們的話題都是離唔開大家最喜歡的旅遊地點 - 日本. 相識至今, 我們的話題又豈止是只有日本呢!


於兩星期前, 我們便落實今日下午的Blog聚.


人物 : Keroppi, Ming 同叻靚醒



地點 : 荃灣Poka Cafe


當我一抵達Poka Cafe門口時, 我一眼便睇見亞Ming. 雖然我們係第一次見面, 但感覺又如老朋友般.


由於叻靚醒要放工後才趕來, 所以我同亞Ming邊食, 邊傾同邊等她.


大家都係點o左呢個Set Lunch.




呢個係亞Ming的甜品, 好Cute!


    


俗語有話"三個女人一個墟", 我們未至於好嘈, 但就真係好多好多講唔完的話題. 我們係餐廳由2:00pm傾到4:45pm呀, 除開條數一人都講o左一粒鐘咁濟o架!


大家難得見面, 當然唔少得合照啦!




後來露花來到, 仲幫我們影張大合照!



今日真係傾得好高興, 希望我們可以Keep住見吓面啦. 仲有好多謝亞Ming的見面禮呀, 你真係客氣喇, 搞到我同叻靚醒鬼咁唔好意思Tim!


沒有留言:

張貼留言