2009年8月7日 星期五

一個人食晏

7 AUGUST 2009 (天晴)


其實我係一個唔鍾意出街食Lunch的人, 加上我公司的食飯地點唔就腳, 夏天出外又鬼咁熱! 平時我會食吓三文治, 麥皮, 公司樓下買外賣又或者帶飯.


今日中午我要去德福買海洋公園入場券, 因為下星期二會有兩個姪女去玩. 本來是要約叻,靚,醒一起食晏的. 但因為她有點唔舒服, 所以我今日自己一人去o左"味千"食Lunch!


點解要去"味千", 因為我想試吓新果隻 - 山形大粟拉麵o麻!



點知, 坐低落Order時, 竟然話唔出囉! 真係激死, 唯有叫o左個午餐 - 野菌姜汁燒豚肉定食. 好彩都幾好味! (唔好意思, 張想模o左, 因為用手機影的!)



 


沒有留言:

張貼留言