2009年8月28日 星期五

終於決定要調組Lu!

24 AUGUST 2009 (天晴)


今早收到老細通知, 美國Confirm o左我要由"化妝袋"組調過去"銀包仔組". 日期由我出院後開始! 


老實講, 我真係有少少擔心o架! 因為隔離組係全公司最好業績的, 所以亦都係最忙o架, 經常都要成晚上9:00幾到10:00先收工. 嘩! 我好耐無咁辛苦喇, 都唔知頂唔頂得住.


不過講真, 我現在條Team又真係生意唔太好, 我都得閒o左成2個月, 日日悶到係咁o係度狂寫Blog, (大家明白點解呢排我D Blog出得咁快啦!) 都o米話唔驚! 驚咩? o米驚會裁員Lor!


所以現在美國公司有呢個決定, 我都OK o既. 只係怕我一出院就即刻去呢條Busy Team, 驚自己的身體負荷唔到. Anyway, 我都決定係9月份唔會上廠同唔會OT住. 待10月份康復情況再算吧!


希望我日後可以Keep到唔好咁夜收工啦!


沒有留言:

張貼留言