2009年8月26日 星期三

與舊同學的午飯聚會

26 AUGUST 2009 (天晴)


今日的飯聚是於上星期三晚舊同學聯歡宴時與亞雯同Sandy約定的. 因我同Sandy都在九龍灣返工, 而亞雯就住在九龍灣!


本來我們是約好星期一的, 但後來因我公司有午餐聚會, 所以要改為今天.


對上一次可以同亞雯坐低傾計都已經是去年的10月喇. 雖則話大家都很近, 但唔"的"起心肝約, 真係幾近都唔會見到面. 反而有時我都會係巴士站撞到Sandy.


為方便及易揾位起見, 今日我們約o左去茜廊餐廳食Lunch!


我同亞雯分別點了一款日式煲仔飯.




亞雯真係好客氣同細心, 送o左一份好啱我入院用的小禮物我. 仲有張心意咭Tim! 我都多年無收過任何的咭喇. 除o左E咭! 真係多謝晒!



好彩, 我今日係公司都揀o左2個化妝袋來借花敬佛.


雖然食飯時間只有短位1小時, 對於我們呢D長氣袋肯定唔夠喉. 唯有下次再約過出來啦!



 


 


沒有留言:

張貼留言