2009年8月27日 星期四

入院改期

27 AUGUST 2009 (天晴)


今日係大陸做o野時, 收到醫生的來電. 通知我的入院安排有所調動.


地點 : 由東華醫院改為瑪麗醫院


手術日期 : 由31/8改為2/9


唔知點解, 得悉時間推遲個刻有一點高興. 可能我其實唔係咁想做手術吧! 現在改於瑪麗醫院進行手術, 感覺好多了, 話晒瑪麗都算公立中的名牌oY!


難得醫生親自打來, 我趁機捉住問o左佢幾個問題:


Keroppi : 醫生, 請問我個手術係o米你幫我做o家?


醫生 : 係呀! 仲有另一位醫生及一位顧問醫生. (心想 : 咁有日劇"醫龍"Feel o既!)


Keroppi : 我有D擔心, 之後食藥會唔會有Side Effect?


醫生 : 放心! 一般都唔會.


Keroppi : 不過我有D朋友食o左藥後, 肥o左好多Wor! (呢個問題我最關心!)


醫生 : 咁o既情況, 好可能係藥的份量唔正確.


Keroppi : 唔好意思. 仲有問題, 請問傷口o既線o係o米可以用自動溶解果種呀? (呢個問題對我都好緊要! 唔想有條醜樣的疤痕o麻!)


醫生 : 基本上現在大多數的傷口都會用呢種線, 不過線尾都要於手術後一星期左右返醫院拆線.


Keroppi : 咁請問我1/9入院見麻醉師時, 你會唔會在場?


醫生 : 會.


Keroppi : 明白. 唔該晒醫生.


呢位醫生俾我o既感覺, 好似都好好人. 希望他的開刀手勢都好好啦!


今晚回家睇日曆時, 發現原來我開刀o個日係農曆七月十四呀! 呢段時間要係醫院住, 真係唔好話唔驚呀! 


 


沒有留言:

張貼留言