2009年8月10日 星期一

打書釘

8 AUGUST 2009 (天晴)


今日下午約o左3:00去洗牙, 5:00去做淋巴按摩. 初時以為洗牙連等, 都可能要成粒鐘啦. 點知20分鐘就搞掂晒! Oh! 仲有個半鍾點打發呀, 最後決定走去三聯睇吓書, 睇吓睇吓, 最後買o左以下幾本書! 真係好耐無去買書睇喇, 除o左旅遊書外!


我最想買呢本, 因為我係也加子(千年女皇)的Fans. 她係Yahoo人氣榜排第9 o架!她寫她一家於日本的生活, 寫得好生鬼. 但可惜她要搬Blog喇! 不過我會繼續支持也加子的!



近呢幾年, 真係好多人都喜歡自家製蛋糕, 甜品, 麵包等.....等. 係我身邊都有好幾位糕點高手的朋友, 如囝囝, 小露同Law Law等. 我呢個懶人, 每次上她們的Blog, 都睇到漏晒口水, 或等囝囝間唔中送d俾我食咁. 當我係書局見到呢本書, 我即刻覺得好啱我呀, 因為話明係懶人甜品o麻. 睇吓, 我遲D放假休養時, 有無時間去試整吓先!



年紀愈大, 好想學吓點樣養生Lor! 我唔係怕老, 只係想睇吓點樣可以唔好老咁快啫, 或者老得o黎, 唔好咁縐同咁謝啫!



月尾就要做手術喇! 咁啱今日見到呢本書, o米買來睇吓與學吓無o左甲狀腺後的問題同調理方法.



 


沒有留言:

張貼留言