2009年8月28日 星期五

學日語

26 AUGUST 2009 (天晴)


今日係我最後一堂的日語課堂. 而考試仍會於下星期五舉行, 不過由於我要住院, 所以無辦法參加考試 ! (當然我仍都唔打算考, 因為完全無溫過書.


先前報讀呢個持續進修Course時, 極度雄心壯志咁話要考2010年尾的2級能力試. 但現在我已改變主意, 因為真係完全"的"唔起心肝去溫書. 唯有隨緣啦, 遲D睇吓點先再決定啦!


係8月初時, 咁啱亞君話想學日文Wor! 加上露花同亞儉又一起去學. 於是我便決定, 不如我由頭再學過oY, 有伴之如, 又可以當重新溫習. 而且初班o既學費又唔係好貴.



今日亦都係"初級"日語的開課日. 但我今日無去上初級班, 而係去上我最後的一堂2級班. 相信我都要9月中後才可以返初班喇!


放學後, 3位初學生話要去食甜品來個賽後檢討Wor!




因為他們覺得位日籍亞Sir好似教得快o左一D, 而且好似仲係攻會話多再D. 所以他們要上多幾堂睇吓係o米需要轉班咁話. 希望他們無問題, 遲D適應到啦!


 


沒有留言:

張貼留言